Na myšlení, jsme tady my!

21.01.2021

Rozhodování je těžké. Kdykoli se máme rozhodnout mezi dvěma alternativami, je tu riziko, že si vybereme tu nesprávnou. A to je stresující. A my nechceme přece nikoho stresovat, už vůbec ne naše zákazníky.

Zákazník jistě volbu chce,

jenom si nechce MUSET vybírat


Nejdřív se to zdá šíleně těžké. Teda mě ano. Vždy když vymýšlím nový produkt, tak to nakonec dopadne tak, že ho překombinuji. Pak měsíc jen osekávám a osekávám. A stejně se najde někdo, kdo nakonec řekne "já tomu nerozumím".


Proto miluji všechny úžasně dokonalé vychytávky těch, co to umí lépe než já. Třeba Rohlík.cz a jeho "můj regál". Nikdy jsem si nemyslela, že jsem taková konzerva, ale jsem. A proč? Protože se nemusím rozhodovat, nemusím přemýšlet. Jen tam naházím co minule a jdu. Minule to přeci bylo fajn, tak nad čím bádat.


Chytré a naučené odpovědi a prodejní techniky často nefungují. Člověk musí občas sklapnout a svým zákazníkům naslouchat. Mají nám co říci. A hlavně mají po krk naší snahy přemluvit je ke koupi. Vlastně čím více se snažíme, tím více couvají.