Jakmile si zákazníci zvyknou, že za výrobek zaplatili nižší než běžnou cenu, těžko je budete přesvědčovat, aby příště zaplatili víc. Jenže co když zvolíme cestu slev za účelem testování nových produktů?
Slevové portály, zlo nebo pomoc?
Mají obrovskou základnu návštěvníků, kteří jsou motivováni k zasílání recenzí. Získáte zde téměř 70% odezvu na své produkty a služby. Ale samozřejmě to něco stojí.
Ve většině případů za to utratíte veškerou svou marži. Pokud si to špatně spočítáte, proděláte na tom kalhoty. Takže to nemůžete brát jako prodej za účelem zisku, ale jako prodej za účelem testování a reklamy vaší značky.
Při naší spolupráci jsme získali v relativně krátké době přes 700 různých hodnocení. Díky bohu většinou skvělá! Občas někdo napsal, co by bylo lepší jinak nebo co se mu třeba nelíbilo a my to zapracovali.
Bylo to jako postavit se na pranýř a čekat kdy dostanete rajčetem přímo do obličeje.
Ale člověk si to nesmí brát osobně, poučit se z chyb a jít dál. Pokud máte omezené rozpočty a při vývoji nových produktů za vámi nestojí tým odborníků, je tohle skvělá varianta, jak svou beta verzi produktu uvedete do praxe. A v krátké době ji díky zpětné vazbě dáte finální podobu, tak aby mohla jít co nejdříve do ostrého prodeje za běžné ceny.
Jen teda, než se do něčeho takového pustíte, musíte si to sakra dobře spočítat. Kličky ve spolupráci někdy bývají složitější a je opravdu dobré si na to vytvořit starou dobrou "excelovskou tabulku" a počítat, kolik vás ta sranda bude stát.
Důležité je uvědomit si také to, že objednávky mohou přijít ve značném množství, protože návštěvnost portálu je obrovská. A vy své peníze uvidíte třeba až po 60 dnech. Takže promyslete, jak to finančně vykryjete, abyste nakoupili zásoby a zaplatili lidi.